21 augustus 2022

Match vrijdag 26 augustus

 Tegenstander : Dream Team ?

Wie zal er (niet) zijn?

Update: Gelet er geen enkele tegenstander aan een voltallige ploeg geraakt, wordt er NIET gespeeld

Update: Zoals 2 weken geleden nodigen de Pasjotters ons uit om met hen mee te doen gelet zij ook met niet veel zijn. Opgelet: zij spelen om 20u00!!!

Bruno zei

Nog steeds te ver weg +0


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

+0


Mathieu zei

Ik ben van de partij


Koen zei

+1


Nico zei

+1 = 3


Anoniem zei

+1 indien ik in de goal moet staan graag handschoenen voorzien


Koen zei

Wat is Mathieu zjjn familienaam ( voor de verzekering)


Mathieu zei

Mathieu Van de Meerssche


Nico zei

Als ik tijdig terug ben, zal ik er zijn


Koen zei

20:00 u is te vroeg voor mij