15 juli 2021

Verzekering seizoen 2021 - 2022

Tweede keer ... goede keer? Weerom een nieuw seizoen, dus alweer een nieuw verzekeringsjaar.

Onze verzekering werd omwille van corona opgeschort, maar vanaf augustus opnieuw geactiveerd.

De jaarpremie bedraagt nog steeds 22 euro per verzekerde. Overschrijven kan op ons rekeningnummer tot 15 augustus 2021. Wil je meer weten over de voorwaarden, dan kan je terecht bij Koen. 

Zij die eerder de gereduceerde premie van 17,50 euro betaalden voor het seizoen 20-21 (maar dus niet aan spelen toekwamen...), kunnen dus nog 4,50 euro bijstorten om voor het seizoen 21-22 verzekerd te zijn.

Het overzicht van wie verzekerd is wordt regelmatig bijgewerkt, dit vind je links (klik door op "financiën").

Dus: wie neemt een verzekering?

Graag spoedig reactie, ten laatste op 31 juli 2021, zodat we de lijst van verzekerden kunnen overmaken. 

johan zei

ik neem een verzekering


Michaël zei

Ik zal bijstorten.


Davy Develer zei

Ik wil ook de verzekering en doe hiervoor vandaag het nodige. Ik denk dat ik moet bijstorten, zal eens checken.


Koen zei

ik stort bij


Bruno zei

Ik neem er ook eentje :)


Anoniem zei

graag ook verzekering,

Pascal


Nico zei

IK neem er zeker een!


Davy Develer zei

Uiteindelijk toch vergeten te storten. Bij deze nu wel gestort.