15 juli 2021

Match vrijdag 6 augustus


Eindelijk!! Nog eens voetballen! Wij hebben er hard naar uitgekeken... jij ook?

We gaan er van uit dat jullie volledig (of toch minstens gedeeltelijk) gevaccineerd en dus beschermd zijn. Wie vragen heeft over corona en sporten, kan hier terecht: https://www.sport.vlaanderen/sporten-in-tijden-van-corona/corona-veelgestelde-vragen/
Zelf leggen we geen verdere regels op.

Om de "oude knoken" eerst wat los te we(r)ken, wordt op 6 augustus een onderling duel gespeeld.
Er zijn dus 14 plaatsen vrij, meld je tijdig aan :)

Wie komt virusvrij opdagen?

---

Onderling duel: 2 - 9


Blauw: Dennis (G), Pascal, Michaël, Dimitri, Jimmy, Jeroen
Oranje: Bruno (G), Wannes, Guido, Christophe L, Davy, Kenrick

Voor de aftrap gingen onze gedachten en respect een minuut lang naar onze nr.2, Willy.
Na een ietwat moeizame start opende Michaël de score voor blauw. Daar bleef het even bij maar langzamerhand raakte oranje meer in de wedstrijd. Op het half uur, bij een 1-4 stand, vroeg blauw een time-out en werd gewisseld. Oranje trof nog een paar keer raak terwijl de blauwe motor maar niet aansloeg. Ook na het uitvallen van Wannes, die zijn enkel verstuikte in duel met Pascal, kon blauw niet profiteren.

Feit van de dag: Op het einde van de match werd de vloer plaatselijk glad na een regenbui. Gevolg van de nog steeds lekkende rookkoepels in het dak.

Wannes zei

1 ik zal er bij zijn.


johan zei

nr 2 en volledig gevaccineerd :)


DennisV zei

Aanwezig en volledig gevaccineerd!


Davy Develer zei

5


Koen zei

zit nog aan zee dan , maar de week erna normaal terug paraat, blijft 5


Anoniem zei

7 dan, Pascal


Nico zei

Ik verkies pas te hervatten nadat ik volledig gevaccineerd ben, dat zal hopelijk eind augustus zijn.


johan zei

zal terug met 6 zijn heb een BBQ'tje gepland met de familie.
voor mij zal het eind augustus zijn dat ik terug in wei komen lopen shotten


Anoniem zei

Ik kom ook . Tot dan.


Anoniem zei

Ik zal er ook zijn


Guido zei

7 en sinds vandaag covidproof.


Loeckxie zei

Nummer 8


Nico zei

De broer van Dimitri komt ook, als ik goed kan tellen is hij 10


Loeckxie zei

Kenrick +1


DennisV zei

Ik heb een afspraak over het oog gezien & kan dus spijtiggenoeg niet meer meedoen, normaal volgende week op post!


Pikachu zei

+1