29 december 2019

Match vrijdag 3 januari

Onderling duel

Wie daar (niet)?
- - -
Onderling duel : 8 - 4

Blauw: Guido (G), Nico, Koen, Bruno, Christophe V
Oranje: Dennis (G), Davy,Wannes, Christophe L, Kris, Kenrick

Blauw had duidelijk minder in de champagne gehangen dan oranje en nam de wedstrijd duidelijk in handen. Mede dankzij een sterk keepende Guido stond het na 50 minuten zelfs 7-1. De laatste 10 minuten ging Nico in het doel Guido vervangen en plots kon oranje zeer snel 3 keer op rij scoren. Zou het onmogelijke toch nog lukken? Toch niet...

Man de match: Guido, het perfecte sluitstuk van blauw

Loeckxie zei

Kenrick +1
Ikzelf + 1


Guido zei

+1


Michaël zei

Euh Koen... heb je iets te melden?
+0


Kris saey zei

6 - ik kom graag wat afzien bij de start van het nieuwe jaar 😁


Bome in da house zei

CV7


Bruno zei

B8 alpina


Michaël zei

Ah, zo kennen we je, Koen!


Guido zei

-1, ik ging terug debutteren maar een griepaanval dacht er anders over
gelukkig nieuwjaar allemaal, ik spendeer dat in bed dit jaar


Bruno zei

De financiën zijn eens bijgewerkt... :D


Koen zei

Speeltegoed aangevuld !


Anoniem zei

+ 0,

Pascal


Nico zei

JM komt niet


Guido zei

IK kom mogelijks toch nog, als ik me morgen nog iets beter voel dan vandaag.


johan zei

ik kan niet


Wannes zei

+1