24 maart 2019

Match vrijdag 29 maart

Tegenstander: De Pasjotters

Een nieuw derby, de tussenstand is 0-1, dus de hoogste tijd dat de SB's daar verandering in brengen. In een persbericht is te lezen dat de Pasjotters de laatste weken op een heel hoog niveau bezig zijn. De SB's zijn dus gewaarschuwd. Wie kom (niet)?

Koen zei

spijtig genoeg moet ik forfait geven (zit dan ergens met mijn voeten onder tafel nav pensioen van onzen baas...). Veel succes !


Bruno zei

+1


Michaël zei

+1
Ik dacht dat de Norbert al lang met pensioen was...


Wannes zei

+1


Koen zei

die is idd al 10 jaar met pensioen.. nu is't onze Luc...


Krisse van Dimi zei

Ik moet passen. Vanaf volgende week weer op post


johan zei

moet nog passen


Nico zei

In de goal of op het veld, maakt niet uit, ik kom!


DennisV zei

+1 in de goal


Bruno zei

Wesley is de 7e man