17 maart 2019

Match vrijdag 22 maart

Tegenstander: Herneboys

Wie komt (niet)?
 - - -
 Soccerboys - Herneboys : 14 - 6

Nico (G), Pascal, Koen, Wannes, Dimitri, Davy, Guido

Wat een verbazing bij het zien van de opstelling. Nico in de goal :-o De SB's begonnen met veel pit en liepen vlot tot 5-1 uit. De Herneboys vochten terug en maakten zelfs de aansluitingstreffer: 5-4. Hier en daar werd geopperd onze doelman te vervangen maar dankzij een sterke verdediging en vlot scorende spitsen liepen de SB's gauw weer uit en kwam de overwinning op geen enkel ogenblik meer in gevaar.

Feit van de dag: Nooit eerder stond Nico in de goal bij een wedstrijd tegen een andere ploeg. Moet Bruno beginnen vrezen voor zijn plaats? ;-)

Guido zei

Ace


Koen zei

+ 1


Dimitri zei

+1


Nico zei

5, we kunnen al aftrappen


Wannes zei

6


Bruno zei

Opgeroepen om te kwissen dus kan toch niet komen


P zei

indien nodig om tot zeven spelers te komen, kan ik eventueel komen,

indien nog twee andere kunnen komen, dan kom ik niet,

ik zie het vrijdag dan wel,

groeten, Pascal


johan zei

ik moet nog passen tot na Pasen


Nico zei

Pascal, doe maar mee en ik vraag Dennis nog om te komen keepen


Davy Develer zei

7 zal daar al zijn


P zei

ik kom af en neem mijn kledij en schoenen mee,

maar Davy komt en ook Dennis, dan zijn jullie met 7,

ik kijk dan wel, prima voor mij,

tot straks, Pascal