20 januari 2019

Match vrijdag 25 januari

Onderling duel


Wie komt (niet)?
Plan A gaat niet door, plan B heeft afgezegd, plan C laat morgenvroeg iets weten en anders wordt het plan D (onderling duel)
Update: het is dus plan D geworden.
- - - 
Onderling duel : 7 - 4

Blauw: Davy (G), Wannes, Kenrick, Johan, Christophe L, Guido
Oranje: Bruno (G), Koen, Michael, Kris, Jimmy, Pascal, Nico

Plan D bleek uiteindelijk een niet zo slecht plan want het werd een leuke (soms wel wat bitsige) opgaande wedstrijd waarbij blauw pas in het slot oranje een kopje kleiner kon maken.

Goal van de dag: De 0 - 1 van Jimmy was een heel aardige
Weetje van de dag: Als Bruno zijn hand er op ligt, moet je er van afblijven
Gelukzak van de dag: Flying Johan omdat er noch scheids noch VAR aanwezig was, anders had hij nog eens gevlogen
Gelukzak van de dag (bis): Springende Nico bij de actie van Johan
Supporters van de dag: Sophia en Daria (en zeggen dat de supporters van Brugge al klagen als ze de verplaatsing naar Eupen moeten maken)
Redders van de dag: De Pasjotters die er voor zorgden dat finaal plan D kon doorgaan

Koen zei

+1


Michaël zei

3 en Daria en Sophia komen supporteren.


Wannes zei

4


johan zei

nu ben ik op tijd om aan te melden en kom ik af, we zijn al met 5 :)
ik zou zeggen mannekes vollen bak reageren om de 23 berichten te overschrijden??!! van vorige week, zo hebben Nico en Bruno veel klik werk zeker? om het bericht te posten :)


P zei

ik dacht dat ik 5 was,

gisteren al aangemeld,

maar dus sowieso + 1,

groeten, Pascal


Michaël zei

5 of 6 maakt niet uit, daar is geen prijs aan verbonden.
Het bestuur moet enkel reacties van niet ingelogde spelers goedkeuren, Johan.


Bruno zei

Beter laat dan nooit +1


Koen zei

nu zijn we met 8, ik moei me niet meer met het reglement, wie voorrang krijgt en wie te laat reageerde.....


Bruno zei

Ah, ik had niet goed geteld omdat er nog maar "5 of 6" stond :)
Even de logica toepassen. Spelen (tijdig aangemelde kernspelers): Nico, Koen, Michaël, Wannes, Johan, Pascal. Vervolgens heeft Jimmy voorrang omdat hij tijdig aangemeld is. Ik trek dus mijn kandidatuur in :)
Succes!


johan zei

kan er iemand keeper handschoenen meenemen?


johan zei

Bruno kan er toch nog bij +1?