13 januari 2019

Match vrijdag 18 januari

Tegenstander : The Gunners

Het resultaat van het referendum van vorige week: we spelen aanstaande vrijdag tegen een ploeg. Vrienden van Jimmy die boenkeboenkevoetbal komen spelen ;-)
Wie doet (niet) mee?

Nico zei

Ik sla een weekje over


Bruno zei

Euh 1


Guido zei

Deuce


Koen zei

+ 1


Davy Develer zei

4


Dimitri zei

5


Loeckxie zei

Kenrick is 5


Pikachu zei

+1


Koen zei

dan zijn we volgeboekt denk ik ....


Wannes zei

Nope nummer 7 is hier!


Koen zei

Wannes , er zijn 2 nummers 5 aangemeld.


Michaël zei

Kernspelers gaan voor:
1. Bruno
2. Koen
3. Wannes
4. Michaël

Niet-kernspelers:
5: Guido
6. Davy
7. Dimitri

Reserven:
8: Kenrick
9: Jimmy

Pascal en Johan kunnen de boel nog doorheen schudden...


P zei

+ 1,

maar voor mij hoef je geen boel te schudden,

grts, p


johan zei

shit ik wou mee komen boenken maar ik ben te laat.
Op mijn gezegende leeftijd ga ik het zo laten en deel ik mening van een slimme mens als Pascal :).

Er hoeft voor mij niet geschud te worden.
Mijn volgnummer is dan nr 11, ik moet hopen dat er 4 opgepakt worden voor omkoperij of iets dergelijks...

ik zal vrijdag nog ne keer letten wie er af valt maar anders is het tot volgende week.


Koen zei

ik weet dat wel van de (niet)kernspelers, maar die regel is in het verleden al vaker met de voeten getreden. Wie zijn nu de 7 "gelukkigen" voor vrijdag ? Komt Pascal en zo ja in wiens plaats ? Ik zou dan denken in de plaats van Dimi omdat dat de laatste is van de niet-kernspelers die zich heeft aangemeld...? Dus ben ik juist als ik zeg : Bruno, Koen, Wannes, Michael, Pascal, Guido en Davy ? (ervan uitgaande dat Michael komt, want hij post het reglement, maar zegt niet expliciet dat hij meedoet (al leidt ik uit zijn post wel af dat hij komt). Dit gezegd zijnde ....


Koen zei

kan iemand dan Dimi, Jimmy en Kenrick verwittigen dat ze niet moeten komen ?


Koen zei

maar eigenlijk kan Johan dan ook meedoen in de plaats van ... Davy ?
Soit, ik ga niets meer schrijven, want het begint er wat over te gaan....


Loeckxie zei

Kenrick zal er niet zijn.


Koen zei

Excuses voor de dt-fout....


Nico zei

Amaai, wat een pak berichten.

Samengevat: Kernspelers hebben altijd voorrang zolang ze ten laatste woensdag om 23u59 aanmelden en dus kunnen ze ook hun plaats opeisen. Pascal en Johan doen dat niet waardoor niet-kernspelers in hun plaats kunnen spelen. MAAR! De tegenstander is slechts met vijf en kan twee man van ons gebruiken waardoor 9 SB's mogen aantreden. Momenteel zijn er 8, dus is er nog één plaats vrij voor Kenrick, Pascal, Johan of nog iemand anders. Snel zijn is de boodschap. Er kan ter plaatse beslist/geloot worden wie met de tegenstander zal meedoen.


P zei

beste vrienden,

ik kom kijken, en ik breng mijn voetbalgerief mee, in geval een invaller of zo nodig is, maar wie voor mij inschreef, gaat voor mij sowieso voor vanavond,

tot vanavond,

groeten, Pascal


Wannes zei

De dubbele 5 niet gezien.
Ik ga hetzelfde doen als Pascal.