03 november 2018

Match vrijdag 9 november

Tegenstander: De beiren van ieiren

En spannend duel in het vooruitzicht. Kevin komt met een delegatie van zijn collega's van VC Herne. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De beiren van ieiren : 8 - 2

Davy (G), Pascal, Michael, Wannes, Dimitri, Johan, Nico

Van bij aanvang van de wedstrijd werd duidelijk dat dit wel eens een stevige match kon worden. De SB's kwamen vrij snel 1-0 voor en deze stand hield maar liefst stand tot minuut 27. De tegenstander was beter maar mede dankzij een goed keepende Davy konden ze geen verschil maken. Bij momenten werd er vrij bitsig gespeeld, met een scheidsrechter erbij had het spel verschillende keren stil gelegen. Na 45 minuten, bij een 3-2 stand, kwam hét moment van Davy: hij redde een bal en ging er zelf mee aan de haal, dribbelde de ganse tegenstander op een hoopje en scoorde de 4-2. De tegenstander was er zo van slag van dat ze het spel lieten lopen waardoor een overdreven 8-2 stand de eindscore werd.

Man van de match: Davy, zie hierboven

Feit van de dag: De beiren van ieiren voelden dat er voor hen meer inzat en hebben onmiddellijk een revanche-match vastgelegd voor vrijdag 23 november.

Nico zei

1, en ik breng mee: pepperspray


Guido zei

Reserve, en ik breng mee: metalen baseball bat


Koen zei

kan jammer genoeg niet komen... niet opnieuw gekwetst hoor, maar infoavond atletiek Bent & Arno (met daarna pasmoment voor de sporttenues). Vanaf volgende week probeer ik terug elke week te komen want heb al teveel moeten missen dit seizoen...)


Davy Develer zei

2 en ik breng mee, mijn ijzeren knieën.


johan zei

4 en ik breng mijn goeie schoenen mee


Willy zei

+ 0 . Laat jullie niet doen door die beiren!!!!


Bruno zei

Nog een paar weken herstellen van de rug +0


Michaël zei

5


Wannes zei

Beetje laat maar 6


johan zei

als ik goe kan tellen zijn we met 7 :)