23 september 2018

Vrijdag 28 september

Tegenstander: Heracles

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - Heracles : 6 - 8

Johan (1/2G), Wannes (1/2G), Nico, Jimmy, Kenrick, Christophe, Guido

Alle topploegen sneuvelen. Nadat eerder deze week Club Brugge, Standard en Anderlecht gesneuveld waren, gingen nu de Soccerboys kopje onder. De SB's verschenen, wegens veel zieken en geblesseerden, met een onuitgegeven ploeg aan de aftrap. Al een geluk dat enkele Pasjotters een tweede wedstrijd wilden spelen. Waarvoor dank! Van bij de aftrap eiste de tegenstander het balbezit op maar de SB's vingen Heracles goed op waardoor scoren voor de tegenstander moeilijk bleek te zijn. Met eerst Christophe en vervolgens Kenrick kwamen de SB's zelfs 2-0 voor. De tegenstander was niet onder de indruk en bleef rustig verder spelen. De penalty van Guido belande op het deklat maar in minuut 48 kwamen de SB's 5-3 voor met kort nadien een bal van Johan tegen de paal, Heracles counterde en scoorde wel. In plaats van 6-3 werd het zo 5-4 en vatte de tegenstander moed. De laatste 10 minuten lieten de SB's hun man te veel lopen waardoor de tegenstander ruimte kreeg en finaal de wedstrijd toch kon winnen.

Quote van de dag: Christophe "Wat?" nadat Johan naar de tegenstanders, waarbij net iemand een bal ik het klokkenspel had gekregen, riep dat ze hem moesten uitrekken.

Pikachu zei

+1


Koen zei

Ik ga mijn kuit een extra week rust geven. + 0


Wannes zei

+1


Bruno zei

Verkouden dus ik pas voorlopig (misschien wel OK tegen vrijdag)
PS. Nico is wel +1


Willy zei

Ik ga mijn rug een extra week rust geven + 0


Michaël zei

+0 ik ga mijn rust langer ruggesteunen.


Michaël zei

+0 ik ga mijn rust langer ruggesteunen.


P zei

+ 0,

weer last aan kuit,

ik kom wel kijken,

P


johan zei

OFWEL NR 3 OFWEL NR 4


Nico zei

Johan, het is 4 ofwel 5 Tellen het is niet aan iedereen gegeven :-)
Onze keeper zou best een paardenmiddel nemen want we zullen hem nodig hebben!


Nico zei

Hebben er Pasjotters interesse om ons te vervoegen of pols ik even verder?


Bruno zei

Kenrick +1