15 september 2018

Match vrijdag 21 september

Onderling duel

Wie komt (niet) mee de herfst op gang trappen?

Wijziging: Door lage opkomst spelen we opnieuw tegen FC Woeshoes

Koen zei

ik hou me deze week nog rustig zodat ik hopelijk tegen vrijdag terug fit ben : + 1


Pikachu zei

+0 vergadering


Michaël zei

Ik hou me deze week nog fit zodat ik hopelijk tegen vrijdag terug rustig ben: +1


Bruno zei

Ik hou me deze week terug fit zodat ik hopelijk tegen vrijdag nog fit ben: +1


Willy zei

Ik voel me niet te fit voor het ogenblik maar hoop tegen vrijdag fitter en rustiger te zijn: +1 (dit is een overschatting, lees eerder +0,50)


Nico zei

ik hou me deze week nog rustig en fit zodat ik vrijdag niet meer rustig maar wel nog fitter ben +1


Bome in da house zei

Ik hou me deze week enkel bij Palm zodanig ben ik tegen vrijdag redelijk kalm +1


Wannes zei

Ik zal er niet bij kunnen zijn. +0


Loeckxie zei

Wel fit, maar match in Lembeek. +0


P zei

+ 0,

niet fit door verrekking,

door niet kalme looptraining,

nu wel al te rustig,

P


Kris saey zei

Komen shotten was niet het plan, maar nu zie ik dat het qua aantal kan. Fitheid en rust zijn tegenwoordig een nobel streven, maar nu kan ik op de dochter er ene geven +1


johan zei

ik kan niet


Guido zei

Op vriendelijk verzoek van Verboomen, +1


Willy zei

Moet toch forfait geven wegens pijnlijke dij/heup. Succes.