02 juni 2018

Match vrijdag 8 juni

Tegenstander: Heracles

Een spannend duel in het verschiet. Wie komt (niet)?

Doordat de tegenstander niet aan voldoende spelers geraakt, wordt de wedstrijd afgelast.

Koen zei

1


Bruno zei

+1


johan zei

ik kom op de bank zitten supporteren en het scorebord manipuleren.


Nico zei

+1 en ik ga nu mijn voeten manipuleren zodat ik vrijdag de ballen tegen de netten sjot


johan zei

Mannekes, ik wil mij toch toevoegen als speler. Teenblessure begint goed te beteren. dus +1.
Voorzitter ik ga mijn financiën aanvullen deze week.


Wannes zei

+1


johan zei

Ik ga toch moeten passen heb mijn teen opnieuw bezeerd en redelijk goed verkouden.
Dus -1


Willy zei

+1 voor onderling duel


Michaël zei

Ik kan nog steeds niet...
Misschien voelt Johan zich intussen weer beter.


johan zei

:) de verkoudheid is ok maar tis mijnen teen die parten speelt.
Ga passen tis voor volgend seizoen volgende week wordt mijnen teen verzorgd in den kliniek.


Bruno zei

Mannekes dan gaan we afgelasten!