10 juni 2018

Match vrijdag 15 juni

Onderling duel

Laatste onderling duel van dit seizoen. Wie komt (niet)?

UPDATE: MATCH AFGELAST wegens te weinig spelers

Nico zei

Omdat ik niet goed kan passen, ga ik nu es oefenen en pas ik dus ;-)


Willy zei

Ik pas ook.


Loeckxie zei

Ik kom wel passen!


Koen zei

ik pas voor vrijdag , dus + 0 (van wacht, lees "babysit")


Bome in da house zei

voor mij past het om te komen. Ik zal pas daar zijn rond 20u45 om mijn nieuwe schoenen te passen.


johan zei

ik moet passen


Wannes zei

+1


Bruno zei

ik kan passen maar doe het niet, +1


Michaël zei

Zes


Davy Develer zei

7


Loeckxie zei

Ik pols eens bij de pasjotters.


Bruno zei

Merci Christophe...


Loeckxie zei

Ken +1.
Ikzelf moet in extremis nog afhaken. -1
Voor de rest geen andere reacties gekregen...


Bruno zei

Jean-Marie geraakt er ook niet. 7 is te weinig... volgende keer weer beter!