18 maart 2018

Match vrijdag 23 maart

Tegenstander : Heracles

Wie komt (niet) meedoen tegen deze vroegere ploeg uit de competitie van Edingen met o.a. Cédric. Zij hebben ons in het verleden een paar keer met succes gedepanneerd op het veteranentornooi in Herne.
- - -
Soccerboys - Heracles : 8 - 7

Bruno (G), Michael, Koen, Davy, Pascal, Wannes, Nico

Kwaliteitsvolle tegenstander die vergat dat het doelhout ook wel eens een serieuze tegenstander kan zijn. Een gelijkspel had billijker geweest.

Koen zei

Nog aan het revalideren van een horrortackle ;-) maar het komt wel goed tegen vrijdag. Dus 1 !


Bruno zei

2


Nico zei

Ik ben al gerevalideerd van de tackle, dus ik zal er zijn, 4!


Guido zei

+0


Loeckxie zei

+ 0


Davy Develer zei

5


Anoniem zei

6 - Pascal


Koen zei

kan efkes niet meer volgen. Volgens mij is Jimmy 5, Davy 6 en Pascal 7 (en is wannes 1e reserve ?)


Pikachu zei

Als teveel is zet ik mij wel rezerve geen probleem he laat maar weten


johan zei

ik ben 2e reserve


Koen zei

Jimmy kiest ervoor om 1e reserve te zijn en staat zijn plaats af aan “ancien” Wannes.


Nico zei

Als we zuiver het reglement volgen, heeft Wannes als kernspeler ook voorrang op Jimmy...


Koen zei

klopt inderdaad...