15 januari 2017

Match vrijdag 20 januari


Onderling duel

Bij deze verklaren we 14 plaatsen vacant. Wie zorgt (niet) voor de invulling?
- - -
Onderling duel : 9- 3

Wit: Kurt (G), Davy, Christophe L, Kenrick, Guido, Willy
Blauw: Wannes, Michael, Dimitri, Jean-Marie, Koen

Door de afwezigheid van een aantal sterkhouders was de vraag vooraf hoe de SB's het er vanavond zouden vanaf brengen.

Na gelijkopgaande eerst 10 minuten opende blauw de score. Een minuut later stonden de bordjes echter weer gelijk. Na 20 minuten kwam blauw terug voor, maar opnieuw een minuut later stond de 2-2 al op het scorebord. Van toen af bakte blauw er niet veel meer van. Te weinig samenspel en als er al eens gecombineerd werd, kwamen de passen niet aan... gevolg: Wit liep uit tot 9-2! In de allerlaatste seconde van de wedstrijd werd de eindscore van 9-3 vastgelegd.

Feit van de dag:
1) Guido maakte zijn comeback
2) Voor blauw werd het een match om snel te vergeten.

Davy Develer zei

Iemand moet het ijs breken he. 1


Nico zei

Ik gaan een weekje overslaan


Guido zei

Ik bevestig donderdagavond pas na de kiné.


Koen zei

ik zal aanwezig zijn : we zijn dus al met 2 ...


Michaël zei

3 maar nog niet op volle kracht


Loeckxie zei

Kenrick = 4
Ik = 5


Loeckxie zei

Verboomen = 6


johan zei

ga kwissen, bijgevolg pas ik deze week.
volgende gaan we hopelijk de doeljagers kloppen


Guido zei

Ik kan mijn rentree maken als we wissels hebben.
Een volledige 60 minuten spelen zit er niet in, maar ik kan wel mee de opwarming doen en 2x 10 minuten.
Warme oproep dus om voldoende spelers te verzamelen anders blijft het bij opwarmen.


Willy zei

7 maar ik sluit me graag aan bij de warme oproep van Guido.


P zei

teller blijft op 7,

sorry, groeten, Pascal


Kris saey zei

Ik ga ook moeten overslaan. Blijft 7


Guido zei

-_-


Bruno zei

Sorry mannen, gaat niet lukken voor mij. Moet naar een Servisch diner.


Nico zei

Ne kwisser, een Servisch diner en een Belgisch diner, al een geluk dat JM kan komen, 8 dus


Loeckxie zei

Zoek ik een paar extra spelers voor morgen?


Willy zei

Christophe, ik vind dat een goed idee want 4 tegen 4 is van het goeie teveel....


Wannes zei

Ik kom ook 9 (sorry vr het late antwoord)


Loeckxie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Nico zei

Christophe, mocht je nog maar één speler vinden, het zou een wereld van verschil zijn. Meer mag altijd!


Dimitri zei

Ik kan er ook zijn!!