20 november 2016

Match vrijdag 25 november

Tegenstander: Herne Boys (onder voorbehoud)

Wie komt (niet)? Scherp staan zal noodzakelijk zijn.
- - -
Soccerboys - Herne Boys : 9 - 5

Bruno (G), Michael, Koen, Pascal, Davy, Johan, Nico

Hoe meer animo er de laatste wedstrijd tegen deze tegenstander was, hoe stiller het deze keer was. Het leek wel een oefenwedstrijd, geen van beide ploegen ging tot het uiterste en Bruno liet zelfs de derde goal van de tegenstander vriendelijk door. Al bij al een makkelijke overwinning in een wedstrijd waarbij de SB's nooit de controle verloren.

Feit van de dag: Johan kon eindelijk nog es scoren.

Michaël zei

Blijft 1


Bruno zei

3


Bruno zei

-1 = 2


Bruno zei

dus: +1 = 2 :D


Willy zei

Blijft 2


johan zei

ik kom ook deze week = 4!


Nico zei

5


Wannes zei

Ik kan er niet bijzijn. 5


Guido zei

Ik blijf uit.


johan zei

euh lees ik goed, nogmaals Herne Boys????


Nico zei

Idd, de Jonge Doeljagers geraakten niet aan genoeg spelers. Dank u Herne Boys om te willen depanneren. Dank u Johan om ... :-)


johan zei

amai, tzal pikken allemaal oudjes tegen die jonge garde.
we zullen leep moeten zijn :)


Davy Develer zei

Ik zal jullie komen helpen Johan! Ist goed?