13 november 2016

Match vrijdag 18 november

Onderling duel

Na een weekje rust, iedereen fit aan de aftrap?
- - -
Onderling duel : 5 - 4

Blauw: Bruno (G), Koen, Willy, Dimitri, Johan, Jean-Marie, Michaël
Wit: Davy (1/3G), Nico (1/3G), Wannes (1/3G), Kenrick, Kris, Christophe L, Christophe V

Door vlotscorende Jean-Marie en Dimitri bracht blauw zichzelf al gauw in een comfortabele situatie. 4-1. Wit trachtte terug te vechten maar door gebrek aan doellijntechnologie werd een mogelijk doelpunt niet toegekend. Wit voerde de druk op en rond het half uur stonden gedurende verschillende minuten de 10 spelers onafgebroken op de speelhelft van blauw. Scoren bleek o zo moeilijk en bij een counter kon wit een vijfde keer scoren. In de laatste 10 minuten werd blauw letterlijk met de rug tegen het doel gedrukt en moesten ze zelf op de toezichter roepen om de wedstrijd gauw af te fluiten.

Man van de match: Bruno die duidelijk positief  beïnvloed werd door een Chineze.
Quote van de dag: Jean-Marie: Koekoek

Guido zei

Niet fit -> 0


johan zei

1: ik ben fit
2: ik teken present voor de aftrap
3: ga niet proberen uit te dagen :)


Koen zei

ik teken ook present.
of ik fit ben zal blijken.
Voorlopig geen last meer van Lies...


Bruno zei

3


Kris saey zei

4 - fitheid moet nog blijken. Ik heb van de break gebruik gemaakt om een antibiotica-kuur te nemen ;-)


Michaël zei

4 - anemie


Loeckxie zei

Kenrick -> 5
Ik -> 6


Nico zei

Jean-Marie->8
Ik->9


Davy Develer zei

10 maar in de goal


Nico zei

Hopelijk kunnen de SB's beter sjotten dan tellen :-)


Wannes zei

11


P zei

teller blijft op 11,

sorry, groeten, Pascal


Bome in da house zei

12


Loeckxie zei

Verboomen is 12


Kris saey zei

Er is precies weer iets misgelopen met spelers 4. Als Dimitri 4 is, ben ik 5 en bijgevolg nummer 13?


Loeckxie zei

Goed gedaan ze Kris...! :)


Bruno zei

Als Bome en Dimi eens hun e-mail adres opgeven dat aan hun google account is gekoppeld, dan moeten we hun reacties niet meer modereren ;)


Michaël zei

Lucky 14
Anemie is weg ik zit nu met Dasha