01 oktober 2016

Match vrijdag 7 oktober

Onderling duel

Wie komt (niet)?
---

Onderling duel: 4 - 11
 
Blauw: Bruno (G), Nico, Koen, Dimitri, Wannes, Jean-Marie
Wit: Johan (G), Guido, Kristof L, Kris, Davy

Johan had zin om keeper te spelen en vervoegde enkele Pasjotters om samen de witte ploeg te vormen. Het eerste half uur was wit beter maar kon nooit echt afstand nemen van blauw. 4-6. In de laatste twintig minuten was wit een maatje (of twee) te sterk voor blauw en was blauw wel gans Bruno: gekraakt!

Nico zei

Met Jean-Marie en Nico nog 12 plaatsen vrij


johan zei

ik kom ook maar de telling draait in de soep!


Koen zei

ik kom ook, ik denk dat we aan 8 zitten (en dat Michael niet komt)


Anoniem zei

Ik kan ook komen, laat maar iets weten.


Michaël zei

Klopt


Willy zei

Ik ben nog onzeker wegens pijn in de linkerkuit. Waarschijnlijk geforceerd tijdens onze historische overwinning (zonder wisselspelers) op de Pasjotters verleden vrijdag. Teller blijft dus voorlopig op 8.


Kris saey zei

9


Guido zei

Verboomen = 10


Wannes zei

Ik ook 11


P zei

teller blijft op 11,

lichamelijke kwaaltjes,

groeten, Pascal


johan zei

ik zal mijn lange broek meenemen voor in de goal te staan, moest er nog een reserve paar handschoenen zijn altijd welkom.


Nico zei

Dimitri komt ook. ik breng een paar (werk)wanten mee ;-)


johan zei

Mannekes goed nieuws, de sporting truitjes krijgen de bovenhand.
allen bedankt, want die streepjes doen teveel denken aan de vijand van in West Vlaanderen.
tot fleus


Bruno zei

2e paar keeperwanten is reeds aangekocht :) Minder goed nieuws is dat ik weer wat last heb in de onderrug, straks naar de kraker.