09 oktober 2016

Match vrijdag 14 oktober

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet) tegen onze Zottegemse vrienden?
---

Soccerboys - De Plaskes: 13 - 2
 
Bruno (G), Nico, Johan, Pascal, Michaël, Guido, Davy

Van bij aanvang van de wedstrijd bleek het al gauw geen echte wedstrijd te worden. Zonder echt te moeten doorduwen liepen de SB's gestaag uit tot zelf 10(!)-0 na 50 minuten. De Plaskes konden, tot woede van Johan, milderen tot 10-2 maar met op het einde nogmaals drie doelpunten van de SB's werd het één van de grootste overwinningen van de laatste jaren.

Quote van de dag: Plasken Peter: Wij leken wel de rode duivels te zijn in de wedstrijd België - Spanje, inspiratieloos en overal én altijd te laat.

Koen zei

1


johan zei

ik wil diene plas wel opdrogen = 2


Michaël zei

3 Vostok


Davy Develer zei

4


Guido zei

Ik blijf op de bank


Willy zei

2de reserve maar sta graag mijn plaats af als er andere kandidaten zijn.


Bruno zei

+1


Willy zei

OK. Ik trek mij terug wat mij zal toelaten om mijn kuitspier volledig te laten genezen. Succes! Geef er de Plaskes van langs!


Nico zei

Johan, breng jij een grote handdoek of een haardroger mee?


Koen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Koen zei

Ik moet helaas forfait geven. Ben ziek, misselijk, hoofd-en spierpijn. Onzen Bent heeft vorige nacht gans ons bed ondergekotst. An ligt ook al gans de dag in bed. ' k heb blijkbaar ook prijs... Heel jammer, was er graag bij geweest.... Tot volgende week