10 april 2016

Match vrijdag 15 april

Onderling duel

Massaal op post?

- - -
Onderling duel : 12 - 10

Blauw: Nico, Koen, Davy, Willy, Jean-Marie, Christophe V, Kenn
Wit: Bruno, Guido, Aron, Jeremy, Kris, Tibaut

Massaal op post was de oproep en daar wed gevolg aan gegeven. Maar liefst 13 spelers stonden aan de aftrap. Met dank aan Guido. Wit liep in het begin van de wedstrijd uit tot 1-4 maar blauw niet begaan. Het werd een gelijk opgaande wedstrijd waarbij de 'verezenen' Davy bij een 9-10 stand nogmaals zijn duivels ontbond en zo blauw naar de overwinning loodste.

Koen zei

En dat is 1


Guido zei

deuce


Guido zei

Verboomen is 3


Loeckxie zei

Ik heb bekerverplichtingen in Lembeek, sorry!


Bruno zei

+1=4 we kunnen al kaarten


Bruno zei

+1=4 we kunnen al kaarten


Willy zei

+1=5 we hebben al één ploeg


Nico zei

Ik ga mij voorlopig beperken tot de bank.


Michaël zei

Ik kom niet


Guido zei

Moet ik nog wat volk vragen Nico?


Nico zei

welkom Davy! Jean-Marie is 7. Dus Guido, jij mag er nog een paar 'zoeken'


P zei

beste vrienden,

ik zal niet van de partij zijn,

groeten, Pascal


Guido zei

Mijn collega Jeremy zal 8 zijn


Guido zei

Mijn andere collega Thibault zal 9 zijn


Kris saey zei

9 is maar een raar getal, dus maak ik er onvoorzien maar 10 van!


Guido zei

Nog volk nodig? Aaron vd Pasjotters kan anders ook.


Willy zei

Gelukkig dat we altijd op de pasjotters kunnen rekenen. Grote ploeg!


Guido zei

Ken kan eventueel ook dan is het 12