17 april 2016

Match vrijdag 22 april

Tegenstander: Jonge Doeljagers Viane

Wie komt  (niet) op de dag dat de sporthal exact 10 jaar geleden geopend werd?

---

Soccerboys - Jonge Doeljagers Viane : 5-11

Bruno(G), Nico, Guido, Davy, Pascal, Christophe L, Peter


We speelden twee compleet verschillende helften. Gelet wij graag met een positieve noot eindigen, bespreken we eerst de negatieve en nadien de positieve helft. De negatieve helft: Waar was de organisatie? Waar was de concentratie? Waar was de fysiek? Het antwoord is driemaal NERGENS. We werden letterlijk van het kastje naar de muur gespeeld met 0-9 als resultaat. De  positieve helft: Met een goed georganiseerde verdediging en scherpe tegenaanvallen namen de SB’s de wedstrijd in handen  hetgeen resulteerde in een 5-2 stand. 

Nico zei

Ik zal er zijn


Guido zei

Op mij kunnen jullie ook rekenen.


Davy Develer zei

Check 4


Michaël zei

6


Willy zei

6 + 0 = 6


Bruno zei

+1 = 7


Koen zei

Ik moet afhaken met (momenteel). 39.3 graden koorts.... Wat is dat allemaal zeg dit jaar, pffffff.....:-(


Michaël zei

Ik moet ook afhaken.


johan zei

ik kan niet komen.


Loeckxie zei

Ik wil mij wel op de reservelijst zetten indien er geen andere kandidaten meer zijn! :)


Nico zei

nonkel zegt toe