13 februari 2016

Match vrijdag 19 februari

Tegenstander : The Calvins

Wie komt (niet) tegen deze nieuwe tegenstander (de derde ploeg van Christophe V) uit Halle ?
- - -
Soccerboys - The Calvins : 11 - 9

Johan, Koen, Nico, Pascal, Guido, Michael

Geen van beide ploegen kwam met een volwaardige ploeg aan de aftrap, de Soccerboys zonder echte doelman en de The Calvins na lang scharrelen met slechts 5. The Calvins liepen 0-2 uit maar de SB's vochten terug tot 2-2 waarna The Calvins opnieuw konden uitlopen. De SB's lieten te gemakkelijk scoren en vergaten zelf de scoren. Op 5 minuten van het eind stond het 7-9 maar met een sterk slotoffensief en een tikkeltje geluk scoorden de SB's nog vier keer waardoor ze voor het eerst in de ganse wedstrijd voorkwamen en de tegenstander na een uur wedstrijd met een zeer wrang gevoel richting kleedkamer trok.

Quotes van dag: Beavis and Buttheas:
- "Ze zijn zot geworden" toen Nico bij een 2-2 stand in de goal ging staan
- "Dat zijn geen ovenhandschoenen!" toen Koen en Nico als keeper schrik hadden om de bal te pakken.

Nico zei

Altijd leuk van tegen een nieuwe tegenstander te kunnen spelen. Ik kom!


Nico zei

oeps tis niet van maar om :-)


Guido zei

IK ben er ook bij !


Willy zei

Ik pas.


Koen zei

ik kom ook


johan zei

present voor de eerste keer dit jaar!


Michaël zei

Vijf


P zei

zes


Bruno zei

Ik pas... tot half Maart. Zal wel komen kijken.