07 februari 2016

Match vrijdag 12 februari

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet)?
- - -

Man van de match: Willy, die zich ontpopte als een echte assistenkoning.

Guido zei

Ik kan.


Koen zei

Ik kom


Willy zei

Ik kan en kom


johan zei

weekske uitstel volgende week terug aanwezig!


Nico zei

Ik kan en kom ook. De Plaskes kunnen en komen ook maar vermoedelijk maar met vier. Dus zullen we moeten bijstaan.


Bruno zei

Ik kan niet want zit een paar 100km teveel naar het noorden.


Loeckxie zei

Ik kan en ik ben er al het uur ervoor met de pasjotters. Ik wil gerust nog een uurtje meespelen als er nog volk te kort is :)


Michaël zei

Zes?


P zei

beste vrienden,

voetballen zal nog niet lukken komende vrijdag,

vorige vrijdag tegen rots gebotst, of was het een paaltje,

groeten, Pascal


Michaël zei

De rots van de Deutsche Bank staat als een paal onder water.