03 januari 2016

Match vrijdag 8 januari

Tegenstander : De Plaskes

Het bestuur wenst alle spelers een gezond, voorspoedig en sportief 2016!!!
Wie komt (niet) aanstaande vrijdag om de tegenstander met champagnevoetbal naar huis te spelen?

- - -

Soccerboys - De Plaskes : 8 - 9

Willy, Nico, Koen, Michael, Dimitri, Wannes, Guido

Gelet de SB's geen keeper hadden, werd besloten om de tegenstander een plezier te doen en mini-voetbal te spelen. De tegenstander was in numerieke minderheid waardoor Guido met de Plaskes meespeelde. Ondanks het minder geliefde mini-voetbal hadden de SB's een goede start en stonden ze steeds voor. Willy en Nico hielden als doelman beiden "openbenendagen" waardoor de Plaskes tot 3-2 konden terugkomen. Nadat de SB's alweer uitliepen, milderde gelegenheidsplasken Guido met twee fraaie doelpunten. Gelijkkomen konden de Plaskes echter niet ook al omdat ze twee strafcorners de nek omwrongen. Maar het venijn zat in de staart, want in de laatste vijf minuten scoorden de Plaskes de gelijkmaker én de winninggoal. Wat een "koude douche" voor de SB's.

Feit van de dag: Na de wedstrijd klonken in de kleedkamer vreemde parende (beesten)geluiden. Het bestuur vreest voor een nieuwe officiële klacht van de vrouwelijke overburen.

Michaël zei

2


Koen zei

Dat zullen wij op het veld ook moeten doen :-)


Guido zei

Ik kan ook nog wel bijspringen mocht dat nodig blijken.


Nico zei

Ik kom passen, dus 4


P zei

beste vrienden,

aan allen, beste wensen voor het nieuwe jaar,

ik geraak er vrijdag niet tijdig,

ik kom waarschijnlijk wel later af,

dus teller blijft op 4,

hartelijke groeten, Pascal


Bruno zei

gezien ik vrijdag een stukje wijsheid(-standen) verlies, zal ik moeten passen :D


Dimitri zei

nummer 5! heeft er laatste keer iemand mijn truitje toevallig meegenomen?


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Wannes zei

Kweet het is een beetje laat mr i zal er ook zijn 6