11 december 2015

Match vrijdag 18 december

Onderling duel

Wie komt (niet) het voetbaljaar 2015 afsluiten?

- - -

Onderling duel : 10 - 6

Blauw: Nico, Willy, Aaron, Kenn, Guido
Wit: Bruno, Wannes, Michael, Koen, Glenn

De eerste helft ging gelijkmatig op met een mooie 5-5 score halverwege de wedstrijd. Na het draaien van kant deed blauw wat het in de eerste helft ook deed, namelijk 5 maal scoren, wit daarentegen kon maar één keer meer raak treffen.

Bekijk de volledige match: https://www.youtube.com/watch?v=Qr9PzcPSMdQ

Feit 1 van de dag: Willy scoorde, naar eigen zeggen, pas een tweede keer na de twee wereldoorlog.
Feit 2 van de dag: De wedstrijd werd gefileerd door Johan Boskamp met onderstaande pancartes als gevolg


Nico zei

Ik niet want ik ga het bouwjaar 2015 afsluiten.


Guido zei

2


Michaël zei

3


P zei

beste vrienden,

ik geraak er niet tijdig sorry, mogelijk kom ik later op de avond nog langs,

ook mijn excuses dat ik vorige week niets liet weten,

simpelweg vergeten door gezondheidstoestand toen van mijn vader,

hartelijke groeten, Pascal


Bruno zei

4 (ja ja)


Guido zei

Ken & Aaron zijn nrs 5 en 6


Guido zei

Glenn kan 7 zijn


Nico zei

8 (ja ja ja)


Koen zei

ho ho ho , ja ja ja , 9


Wannes zei

Niej ah jawel ho ho ho ja ja ja 10


Bruno zei

Hopelijk is het niveau op het plein een beetje hoger als op de blog :)


Loeckxie zei

Ik zal er niet zijn. Fijne feestdagen allemaal en tot volgend jaar!


johan zei

Mannekes,
ik heb een Kerstfeest op het werk!

zal er bijgevolg niet meer bij zijn dit jaar.

Januari 2016 wordt waarschijnlijk een kwisavond elke vrijdag, maar ik laat wel iets weten.

goeie feesten!

Johan


Dimitri zei

vanavond op stap met het werk!