14 juni 2015

Match vrijdag 19 juni

Onderling duel

Wie komt (niet) voor het laatste onderlinge duel van dit seizoen?

Update: Match afgelast!

Nico zei

Ik niet want ik ga een nachtje doordoen


Koen zei

ik wel, want ik ga geen nachtje doordoen :-)
1 dus


Guido zei

Ik kan niet, wegens feestje op vrijdag & zondag tornooi.


Willy zei

Ik moet ook passen.


Loeckxie zei

Ik moet helaas ook verstek geven...


Michaël zei

Ik moet ook passen.


Bruno zei

Ik kan


johan zei

ik pas deze week!


P zei

ik kan niet komen, groeten, P


Unknown zei

ik kom , wannes normaal ook


Koen zei

slechts 4 aanwezigen, maw cancellen ??


Unknown zei

maak er maar 3 van. Wannes is terug richting Brussel getrokken.


Michaël zei

Late aflasting is min één credit voor het bestuur;). Maar ja, het creditsysteem wordt wellicht afgeschaft wegens te veel werk om het allemaal bij te houden:).