07 juni 2015

Match vrijdag 12 juni

Tegenstander : De Plaskes

Opgelet: de Belgen spelen, maar wij spelen ook! Wie komt (niet)?

Michaël zei

Onderdeel van de afscheidtoernee?
Een.


Unknown zei

2 nu de exames gepasseerd zijn ( met succes )


Koen zei

't is niet van mijn gewoonte om om deze reden te passen, maar ga vrijdag naar de Belgen kijken op tv.... Blijft dus 2


Nico zei

Ik ging me al beperken tot bankzitter en nu heb ik op de koop toe nog een schouderblessure, dus het is zeker bankzitter bij de 36


Bruno zei

Ik neig me bij Koen aan te sluiten, tenzij er op de valreep nog genoeg komen opdagen. Dan laat ik jullie niet in de steek.
Bij deze zijn jullie ook uitgenodigd om bij mij thuis mee naar de Belgen te komen kijken. Bij goed weer buiten op groot scherm :)


Davy Develer zei

Ik zal er zijn wegens match met de Pasjotters ervoor.


Willy zei

Kan komen indien er genoeg spelers zijn.


P zei

beste vrienden,

ik kan niet komen vrijdag,

sorry, groeten, Pascal


johan zei

zoals eerder gemeld ik pas deze week!


Wannes zei

ik zal er wel zijn! (ik gok 4)


Bruno zei

Ik tel er vijf, dus met mezelf erbij zes!
De match gaat dus door. :-)