21 mei 2015

Match vrijdag 29 mei

Tegenstander : De Pasjotters

29 mei = 5e vrijdag van de maand = Pasjotters-time.
Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - Pasjotters : 6 -5

Bruno (G), Koen, Willy, Michael, Johan, Pascal, Nico
Marc (G), Davy, Guido, Christophe L, Christophe V, Kenn, Erwin

De SB's namen een blitse start en liepen het eerste half uur via een vlot scorende  Pascal uit tot 4-0. Na 35 mintuen trapte  Pasjotter Erwin via een lucky-shot de 0 van het scorebord. Toen de SB's verder uitgelopen waren tot 6-1 vielen ze ofwel in slaap ofwel werden de Pasjotters wakker. De SB'S kregen de laksheidziekte:  slordige passen,  geprutst van de bovenste plank, balverlies,... kortom FC. De Kampioenen-niveau. Nico speelde veel te veel horizontaal in plaats van verticaal en al zeker met Willy aan zijn zijde. Al een geluk dat de toezichter een minuut te snel affloot of de Pasjotters hadden alsnog gelijk gemaakt.

Koen zei

1


Davy Develer zei

Ik speel met de tegenstanders mee.


johan zei

ik speel mee tegen de tegenstander van de tegenstander


Willy zei

Vier


Bruno zei

Johan bedoelt wellicht hij dat hij meespeelt met de tegenstander van de tegenstander? (ipv tegen)
In dat geval: vijf


Nico zei

Niettegenstaande ik veel sympathie heb voor de tegenstander doe ik toch ook mee met de SB's. Zes dus


johan zei

Ik doe mee zoals Fox meldt, ik wou ne keer iets speciaals melden maar ik verstuik mij over mijn eigen woorden :)


Wannes zei

reserve 1