17 mei 2015

Match vrijdag 22 mei

RONDVRAAG: Omwille van een activiteit van Fundance schuift aanstaande vrijdag iedereen zijn speeluur één uur naar achter. Concreet wil dit zeggen dat wij uitzonderlijk van 22u00 tot 23u00 moeten spelen. Wie ziet dat (niet) zitten?
- - -
UPDATE: De tegenstander heeft laten weten dat ze gelet het late uur niet aan voldoende spelers geraken; er wordt echter tegen de Pasjotters gespeeld!
- - -
Soccerboys - Pasjotters : 12 - 7

Bruno (G), Michael, Koen, Wannnes, Nico, Kevin
Marc (G), Kenn, Christophe V., Aron, Davy, Erwin

Omwille van  een fundance-activiteit werd er uitzonderlijk gespeeld van 22u00 tot 23u00. De intiële tegenstander  vond het speeluur te laat en annuleerde waardoor we moesten terugvallen op de goodwill van de Pasjotters die 6 man bereid vonden om twee uur na elkaar te spelen. De SB's waren quasi het volledige uur beter en haalden al bij al een gemakkelijke overwinning maar een dikke pluim voor de moed van de Pasjotters.

Nico zei

Ik persoonlijk vind dat nogal laat.


Koen zei

ik zou er mij kunnen in schikken als we natuurlijk stipt om 22.00 u kunnen beginnen en als de tegenstander dat ook ziet zitten. (we blijven anders ook tot 23.30 u plakken he in de cafetaria...)
als het doorgaat ben ik dus nummer 1


Michaël zei

Voor mij ook ok. We kunnen eventueel navragen of de mannen het uur voor ons wel spelen. Zoniet kunnen we zelfs op het normale uur spelen.


Davy Develer zei

Ik zal er al zijn want de pasjotters spelen juist voor de Soccerboys. Dus 3.


Bruno zei

Ok dan maar


Willy zei

Te laat voor een ouwe peeken zoals ik.


P zei

beste vrienden,

ik kan niet komen,

groeten, Pascal


Nico zei

Ik zal vijf zijn. De tegenstander laat wel morgen maar weten of het uur of hen al dan niet lukt.


Wannes zei

misschien ewa laat maar 6