01 maart 2015

Match vrijdag 6 maart

Tegenstander: The All Black's

Wie komt (niet)? OPGELET: De wedstrijd vindt plaats om 20u in plaats van om 21u. Nadien is er pokermogelijkheid :-)

---

Update: MATCH GEANNULEERD.

Guido zei

Ik kom mijn best doen om de verdediging met de aanval te linken. 2


Michaël zei

3


Willy zei

3 + 0 = 3


Nico zei

Voorlopig ga ik een joker inzetten, mijn lies is nog niet echt ok :-(


Bruno zei

Plannen voor een short ski. Teller blijft op 3...


Koen zei

anders moeten we er een pokeravond van maken ...? Zonder Bruno en Nico gaan we ons belachelijk maken tegen een toch al sterkere tegenstander...


johan zei

mannekes, ik ging sowieso verstek geven tenzij als er een 7e nodig was. het uur ligt wat moeilijker deze week.
volg Koen zijn insteek om wedstrijd te verplaatsen op een latere datum.


Guido zei

De Pasjotters spelen nu wel al op jullie gewoon uur deze vrijdag.


Loeckxie zei

Ik wil anders wel meedoen, ofwel spelen we gewoon Soccerboys - Pasjotters van 21u tot 22u?


P zei

Beste vrienden,

20u haal ik niet,

sorry, groeten, Pascal


Loeckxie zei

Match Soccerboys-Pasjotters zal niet meer lukken want de pasjotters zijn al met 11 spelers voor morgen...


Koen zei

Annuleren ?


Bruno zei

Match inderdaad geannuleerd. Jammer maar helaas :)


Nico zei

Poker? Ikzelf geraak er vanavond niet :-(