22 februari 2015

Match vrijdag 27 februari

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet) om te Zottegemnaren mee in te blikken?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 6 - 4

Bruno (G), Johan, Koen, Wannes, Dimitri, Nico, Guido

De SB's controleerden de ganse wedstrijd waardoor de Plakes, niettegenstaande ze met hun sterkste opstelling aanwezig waren, nooit een vuist konden maken. Mooie verdiende overwinning!

Koen zei

1


Nico zei

Dos, maar in blikken ben ik niet zo goed :-)


Willy zei

2 + 0 = 2


Guido zei

Ik kan 3 zijn.


Michaël zei

Ik kan niet...


Bruno zei

4


johan zei

mannekes,

ik wil komen maar ga nog wachten tot vrijdag, want ik er zijn 3 zieken in huis. als er intussen 7 man is kom ik niet.


P zei

beste vrienden,

ik kan er niet zijn,

sorry, groeten, Pascal


Wannes zei

5


johan zei

Lucky number 7 voor mijn eerste confrontatie met plaskes in 2015