21 december 2014

Match vrijdag 2 januari

Onderling duel of tegenstander?

Vrijdag 26 december is de zaal gesloten. Vrijdag 2 januari is de zaal wel open maar omwille van de bijzondere datum wensen wij eerst te informeren of er voldoende interesse is om dan te voetballen. Wie kan (niet)? GRAAG SNELLE REACTIES ZODAT WIJ DE KNOOP TIJDIG KUNNEN DOORHAKKEN.

---

Match afgelast.

Nico zei

Voor mij liever niet


Michaël zei

Voor mij liever wel


Guido zei

Ik speel met de Pasjotters het uur voor jullie.


Bruno zei

mij is't al gelijk - ik kan wel


Loeckxie zei

Ik speel het uur ervoor ook met de pasjotters, maar ik wil er gerust nog een extra uurtje bij doen!


Michaël zei

Plaskes vragen dan maar?


P zei

voor mij niet sorry,

groeten, Pascal


Koen zei

past niet voor mij


Willy zei

niet voor mij