30 december 2014

Match vrijdag 9 januari

Tegenstander: De Plaskes

We beginnen 2015 onmiddellijk met een klepper! Wie zal er (niet) zijn?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 5 -13

Bruno, Koen, Willy, Michael, Dimitri, Wannes, Nico (D)*

Voor de wedstrijd werden in de kleedkamer nogal wat muizenverhalen bovengehaald en met muizenissen voetballen, het is niet aan iedereen gegeven, zo zal blijken. De Plaskes leken wel het verhaal van de 10 negertjes te vertolken, waardoor ze uiteindelijk maar met 4 naar Herne afzakten. De SB's lieten hun goed hart zien en leverden een vijfde man en stemden in met minivoetbal. De Plaskes namen van in het begin de wedstrijd in handen maar SB Willy kon de eerste goal in 2015 scoren. Vanaf de middenlijn ging hij door en in plaats van naar aloude gewoonte te passen, dribbelde hij langs links tot drie maal toe een Plasken om vervolgens de bal tegen de netten te sjotten. Jammer genoeg was daarmee het verhaal voor de SB's al afgelopen. De Plaskes wonnen met overtuigende cijfers.

* D = Deserteur

Nico zei

3! Nu is het nog optellen om straks te kunnen aftellen :-) Cu in 2015 guys!


Guido zei

1ste reserve


Koen zei

ik kom mee klepperen : 4 dus


P zei

Beste vrienden,

het blijft bij 5,

groeten, Pascal


Willy zei

Tweede reserve


Willy zei

Aangezien het aantal spelers beperkt is tot 7 sta ik graag mijn plaats af aan Dimitri of Guido.


johan zei

ik moet helaas passen!


Nico zei

De Plaskes vragen ons minstens 1 speler, dus Willy je bent meer dan welkom!


Guido zei

Ik moet afzeggen wegens rugklachten.