30 mei 2014

Match vrijdag 6 juni

Tegenstander: De Plaskes (onder voorbehoud)

Maandagavond wordt de koop doorgehakt. Zoniet wordt er onderling gespeeld. Wie komt wel (niet)?
Update: De Plaskesknoop werd doorgehakt. Ze komen maar geraken maar aan 3 of 4 man. We zullen dus een mengeling maken van SB's, Plaskes en Pasjotters. Iedereen welkom. De eerste 14 spelen.
- - -
Soccersboys - De Plaskes : 13-6

SB’s: Wannes (G), Bruno, Willy, Michael, Koen, Nico
Plaskes: Guido (G), Peter, Wim, Thomas, Kevin


Gelet de tegenstander slechts met drie kwam opdagen, maakten Guido en Kevin de stap naar het andere kamp. Bruno kreeg vrij snel last aan de pols en Wannes aan zijn lies waardoor beiden hun vertrouwde positie wisselden. Met deze onuitgegeven opstelling liep het niet van een leien dakje want de gedurende de ganse wedstrijd konden de SB’s niet één ogenblik aanspraak maken op de overwinning. Toen Bruno met een lumbago vroegtijdig het plein moest verlaten en Michael een lichte scheur opliep, waren de SB’s volledig KO.

Feit van de dag: Een tiental minuten voor het einde van de wedstrijd maakte het scorebord rare sprongen. Langs beide zijden werden doelpunten bijgeplaatst en verwijderd. Gelet de nederlaag voor de SB's toch al een feit was, werd niet zwaar getild aan dit technisch euvel.

Loeckxie zei

Zoals vrijdag reeds vermeld kom ik dit seizoen niet meer aan de bak! Tot volgend seizoen allemaal ;)


Koen zei

Aangezien ik terug in 't land ben, en hopelijk niet ziek zal zijn, teken ik present : 1


Bruno zei

Ein zwei polizei


Michaël zei

Drei...


johan zei

ik ga moeten passen!
vraagske welke koop wordt er doorgehakt, zijn er transfers van de plaskes in het verschiet...

graag iets meer duiding vanuit het Bestuur :)


Willy zei

Ik wacht af tot de fameuze k(n)op is doorgehakt.


P zei

Beste vrienden,

het blijft bij drie,

ik zal niet van de partij zijn,

groeten, Pascal


Nico zei

Vier


Willy zei

Zes