25 mei 2014

Match vrijdag 30 mei

Tegenstander: De Pasjotters

Vijfde vrijdag in de maand = Pasjotters als tegenstander. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 7-6

SB's: Bruno (G), Michael, Willy, Michael, Nico, Jan, Wannes
Pasjotters: Guido (G), Stefan, Kris, Christophe, Ken, Glenn, Erwin   

Na 5  minuten werd de brilscore door de Pasjotters van het bord gehaald. Na hun openingsgoal gevolgd door twee zuivere counters stonden de SB's 3-1 voor. De Pasjotters vochten terug en na een half uur stond het scorebord opnieuw in evenwicht. 3-3. Pascal speelde een Sombrero over Stefan, de reus van de tegenstander van 2  meter, stormde door en bracht de SB's opnieuw voor. Bij een 6-4 stand vond Bruno het nodig om terug wat spanning in de westrijd te brengen en liet hij de bal tussen zijn benen glippen. Langs beide kanten werden kansen gecreeërd, maar het waren vooral de SB's die open kansen misten. Was het de doelgerichtheid van de SB's of de kwaliteit van doelman Guido? Bij een 7-5  stand verloren de SB's wat concentratie waardoor de Pasjotters opnieuw de aansluitingstreffer konden maken. In de laatste mintuen kon de wedstrijd alle kanten uit maar het was uiteindelijk Bruno die met zijn handje die in de allerlaatste seconde de drie punten thuis hield.

Feit van de dag: 2 rondjes werden betaald, lang leve Robbe en Michael


Quote van de dag: Johan nadat Michael hem een paar keer onderbrak: "Ma laat mau nau ne kée klappen"

Koen zei

ik moet PASSEN om te SJOTTEN, we zitten in Lissabon....


Michaël zei

Twee want niet in Lisboa


Wannes zei

3


Willy zei

Waar blijft de jeugd? Indien men niet aan 5 geraakt ben ik bereid om in te springen tegen deze sympathieke ploeg.


Nico zei

Willy, met jeugd kan ik niet helpen. maar ik ben wel nr.6 (beter te laat dan nooit :-) )


Michaël zei

Verstrikt geraakt in de eigen regulitis;).


johan zei

ik ga er niet geraken voor te shotten dus we blijven met 6 vrees ik!

Misschien kom ik even langs voor een een bezoekje


Nico zei

Tjonge jonge jonge. Wat sommigen al verstrikt geraakt vinden ;-)


Bruno zei

Perfecte regels bestaan alleen voor perfecte mensen.