16 maart 2014

Match vrijdag 21 maart

Onderling duel

Wie komt (niet) de lente mee op gang sjotten?
---

Onderling duel: 13 - 8

Blauw: Nico, Wannes, Johan, Guido (G), Christophe L., Willy, Dimitri
Wit: Stefan, Kris S., Bruno (1/2G), Christophe V. (1/2G), Jan, Koen

Nico zei

Eén vogel maakt de lente niet, maar deze vogel zal er zijn


Koen zei

tjilp tjilp, ik verlaat vrijdagavond ook even mijn nestje om een balletje te trappen... 2 dus...


Guido zei

Deze vogel is tegen het raam gevlogen en kampt met blessure.

2 dus.


Loeckxie zei

Ik zal vogel nummer 3 zijn. Hopelijk geen vogel voor de kat!


Kris saey zei

Aangezien het in vogelvlucht maar een paar honderd meter is, verlaat ik mijn nest voor een uurke. 4


Willy zei

Voorlopig onzeker wegens zwaar sinusitis


Bruno zei

Beter 5 vogels op het plein dan 10 in de lucht :D


Bome in da house zei

Ik ben zo vrij als een vogel de vrijdag 6


P zei

Beste vrienden,

ik zal er komende vrijdag niet bij zijn,

beste groeten, Pascal


Wannes zei

ik zal er ook zijn 7


Erwin zei

Ik kom supporteren voor een goeie lente vanop de bank


johan zei

ik kom ook maar mogelijks ben ik een 10tal min later.


Michaël zei

Ik kan er niet bijzijn.


Dimitri zei

Dimi: aanwezig!


Dimitri zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Willy zei

Zal toch proberen te komen aangezien er anders te weinig vogels zullen zijn...