13 oktober 2013

Match vrijdag 25 oktober

Onderling duel.

Omdat de SB's de Ardennen onveilig gaan maken, wordt er op 18 oktober niet gespeeld. De eerstvolgende wedstrijd is een onderling duel op vrijdag 25 oktober. Wie komt (niet)?

Loeckxie zei

Spelen jullie dan toch een wedstrijd? Omdat wij ( de pasjotters ) jullie uur normaal gezien zouden overnemen...


Nico zei

Christophe, idd foutje van de voorzitter. Jullie hebben carte blanche. Ik ben wel nr.1 voor de 25e


Bruno zei

Merci aan de secretaris om het recht te zetten :D
Nr. 2


Tim zei

ik maak terug mijn opwachting bij de Soccerboys nadat ik ben ontslagen bij FC Ziekenhuis. nr 3


Willy zei

Nr 4


Erwin zei

5 + 1 supporter de 25ste


johan zei

ruim binnen de voorziene tijd: 6

ik ga mijn credits een beetje in ere houden... crisis voor iedereen


P zei

8


Michaël zei

9


Wannes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Davy Develer zei

Den Erwin die kan al komen supporteren! Zit ik hier nu alleen in FC Ziekenhuis (= das minder)!
Wegens blessure aan de knie kan ik er dus nog steeds niet bij zijn! Straks moet ik een MRI scan laten doen en morgen tegen de middag weet ik normaal gezien het resultaat. Ik hou jullie op de hoogte van een eventueel ontslag bij FC Ziekenhuis! ;-)


Erwin zei

Oeps, ik zal er niet zijn als supporter. Ik was vergeten dat we op weekend vertrekken met de kids. Het zal voor volgende week zijn. Ik heb deze week mijn (voorlopige) laatste kine beurt gekregen. Vanaf nu mag ik starten met lopen en na Nieuwjaar mag ik terug proberen te voetballen....Dus Davy geduld....


Wannes zei

jan is 10


Tim zei

een beetje te snel victorie gekraaid. FC Ziekenhuis heeft me terug opgeroepen: heb een griepje


Davy Develer zei

Erwin: Bedankt voor de aanmoedigende woorden! Ik hoop van harte voor u dat ik u hier niet meer moet tegen komen in FC Ziekenhuis!

Tim: Welkom terug!! ;-)

Ik mag hier nog tijdje zitten. Meer info over knie op recentere blogberichten.