05 oktober 2013

Match vrijdag 11 oktober

Tegenstander : FC Dikken

Wie komt (niet)?
---

Soccerboys - FC Dikken: 8-3

Bruno (G), Johan, Michaël, Wannes, Pascal, Jan


johan zei

ruim binnen de tijd: 1


Michaël zei

Als er geen zeven spelers zijn, kom ik.


Willy zei

Voorrang aan de jeugd.


Erwin zei

Ik ben nog niet direct beschikbaar, maar beterschap in zicht met de enkel.


Koen zei

ga mijn kuit nog laten rusten. (mochten jullie niet aan 5 man geraken (wat ik zou betwijfelen) wil ik gerust komen depanneren...


P zei

3 dus,

grts, P


Tim zei

ik laat mijn knie nog een weekje rusten. nog altijd 3 dus


Nico zei

Akkoord met Willy, vandaar ik niet maar Wannes wel, 4 dus


Davy Develer zei

Wegens blessure aan de knie kan ik er niet bij zijn!
Momenteel is het enige wat ik weet dat ik vocht in de knie heb en dat ik een zware verstuiking (blijkbaar verstuiking 3 op 4) heb. Of de ligamenten geraakt zijn of niet weet ik pas 24/10 na een scan (MRI) te hebben uitgevoerd. Als ze geraakt zijn zal het volgens de dokter afhangen van de ernst of ik een operatie moet doen of niet. Ik hou jullie op de hoogte.


Michaël zei

We zijn voorlopig dus met 5.
En het regent alweer boetes;).


johan zei

bericht aan het bestuur:
is er de mogelijkheid om nog iemand op te trommelen, want ik ben momenteel goed verkouden en een paar reserve spelers zijn welkom!


Guido zei

Ik speel niet mee maar ben wel daar met de Pasjotters -> mss kunnen jullie daar een paar mensen oprapen :)