29 september 2013

Match vrijdag 4 oktober

Tegenstander : De Pasjotters

Wie komt (niet)?
- - -

Soccerboys - Pasjotters : 11 -10

Bruno (G), Willy, Koen, Michael, Wannes

Het initiële onderlinge duel werd, doordat de SB's bijna FC Ziekenhuis zijn, omgevormd tot een duel Soccerboys - Pasjotters. Waarvoor dank aan Guido. Omdat de pers te laat toekwam (heeft dit creditgevolgen?), moeten we het verslag van de eerste 20 minuten schuldig blijven. 4-3. Kevin werd aan de Pasjotters uitgeleend waardoor de Pasjotters een wisselspeler hadden hetgeen de SB's niet hadden, anderzijds hebben de SB's met Bruno een echte keeper in hun rangen hetgeen dan bij de Pasjotters niet het geval is. Wannes speelde zich in de kijker als een echt Hazaarken, niet enkel scoren maar ook laten scoren was zijn motto. 10-4 na een half uur. De Pasjotters begonnen meer te drukken en trapten een bal staalhard in de winkelhaak, Bruno zag hem zelfs niet passeren. Van minuut 45 tot minuut 52 hielden de SB's een echte keepersdans, Bruno-Wannes, Wannes-Koen, Koen-Bruno met alle gevolgen vandien, 10-10 op drie minuten van het einde. Aan het gaatje van de westrijd kon Koen de winninggoal maken en dus de drie punten thuis houden.

Quote van de dag: Michael : Verkoop het vel van de beer niet alvorens hij geschoten is.

Feit 1 van de dag: Michael gaf zijn ontslag als kernspeler.
Feit 2 van de dag: Wannes kwam aangesloft zonder gepast schoeisel en om geen credtis kwijt te spelen, schakelde hij hulplijn mama in die, na een passende uitbrander, in speedtempo met de flashyrode caddy kwam aangesnord. Alle inspanningen bleken nodeloos want omdat er geen wedstrijd voor ons was, was er geen fluitsignaal van de toezichter en speelde dus niemand credits kwijt. 

Anoniem zei

Christophe verboomen graag


Kris saey zei

2


Erwin zei

1/2


Koen zei

4


Loeckxie zei

Kris van de pasjotters is graag nummer 5!


P zei

Beste vrienden,

5 + 0 = 5,

ik kan niet komen vrijdag,

groeten, Pascal


johan zei

voorlopig 5, want ik ben terug ziek, morgenavond definitief antwoord!


Tim zei

ik pas nog een week


Nico zei

Met mijn gekneusde ribben moet ik er zelf niet aan denken om mee te doen. Ik kom wel kijken en wie weet verslagschade inhalen :-)


Davy Develer zei

Wegens blessure aan de knie kan ik er niet bij zijn!


Koen zei

man man man , precies een bende invaliden.
Voel momenteel niets meer aan de kuit, maar voor 't zelfde geld schiet er na 5 minuten terug iets in...
Beste onderling duel annuleren zeker ?


Guido zei

Hahahaha precies een ziekenhuis, it's the most wonderful time of the year :D

Nico, moet ik de Pasjotters vragen om af te komen?


Guido zei

Ik weet niet met hoeveel we precies zijn door al die 1/3 - 2/3 etc.
Ik kan bevestigen dat ik niet kom maar Christophe Verboomen wel.


Loeckxie zei

Ik tel er momenteel 7 + Stefan Decrick van de pasjotters = 8!


johan zei

ik zeg definitief af voor deze week! Nog niet voldoende genezen.


Nico zei

Wannes komt ook nog. Er kan dus zeker gespeeld worden.