22 september 2013

Match vrijdag 27 september

Tegenstander : Jonge Doeljagers Viane

Wie komt (niet) naar deze naar traditie spannende wedstrijd?
- - -

Soccerboys - Jonge Doeljagers Viane : 4 - 6

Bruno (G), Johan, Pascal, Wannes, Nico, Kevin

In het begin van de wedstrijd leek bij de SB's Pascal en Kevin het nieuwe koningskoppel te worden. Door hun samenspel stond het snel 2-0. Nadat de JDV de aansluitingstreffer scoorden, werd Johan neergemaaid met een penalty als gevolg die feilloos werd omgezet door Kevin. 3-1. In het tweede kwartier hadden de JDV het geluk niet aan hun zijde, ofwel was het de paal ofwel was het Bruno maar vlot scooren lukte niet. Bij een 4-2 stand na 40 minuten vroegen de JDV om van kant te wisselen. Vanaf dat ogenblik waren de SB's het noorden kwijt, Davy viel uit met een verdraaide knie en niets lukte meer waardoor de JDV alsnog een makkelijke 4-6 overwinning konden binnenhalen.

Quote van de dag: Wannes : "We moeten dringend een GSM kopen want we telefoneren te veel"

Feit van de dag : De tol van de wedstrijd was groot, Johan herviel in zijn griep, Davy verdraaide zijn knie en Nico kneusde zijn ribben.

Michaël zei

0/7


Bruno zei

1/7


Erwin zei

1/7


Willy zei

1/7


Koen zei

1/7, nog last van lichte verrekking . Hoop dat 1 week rust volstaat


Guido zei

Pasjotter-verplichtingen

1/7


Davy Develer zei

Ik snap van jullie 1/7 geen fluit! Ik kom of ge het wilt of ni (wegens match pasjotters zal ik al aanwezig zijn.


Koen zei

in het mandje kunnen er 7 appelen, met Davy erbij liggen er dus al 2 in ....)


Tim zei

2/7


P zei

3/7 of 4/7,

groeten, Pascal


Nico zei

Mogen het ook peren zijn? :-) Volgens mij ben ik 4/7


Bruno zei

de boze wolf lust appelen noch peren, dus nog steeds 4/7


johan zei

Bizar,
ik had dinsdagavond gereageerd dat ik nr 2 ben was. blijkbaar staat het er niet op!

Soit het zij zo maar ik ben dus de 5e appel