08 september 2013

Match vrijdag 13 september

Tegenstander : Aristote

Wie komt (niet) op vrijdag 13?
- - -
Soccerboys - Aristote : 6-6

Bruno (G), Johan, Davy, Nico, Glenn, Kenn, Kevin

Van een start gesproken, zowel de SB's als de tegenstander waren slechts met vier spelers bij aanvang van de wedstrijd aanwezig. Sterker nog, Johan was er wel maar zijn schoenen waren thuis gebleven. Gelukkig kwamen langs beide zijden de nodige spelers én schoenen alsnog opdagen zodat na een tiental minuten de echte wedstrijd kon starten. Na een half uur spelen werd de 2-0 voorsprong door de tegenstander omgebogen in een 2-3 achterstand. Het tweede half uur was uiterst spannend hetgeen zich duidelijk vertaald in het scoreverloop: 4-4; 4-5; 5-5; 6-5; 6-6. In de allerlaatste minuut lobde Johan de winninggoal tegen de deklat waardoor de wedstrijd eindigde op een billijk gelijkspel tegen misschien wel een tegenstander met de best technische spelers uit de geschiedenis van de SB's.


Feit van de dag: Bij het startsignaal was Nico de enige SB die in uitrusting op het terrein stond en dus ook de enige die geen credits verloor. Wie had daar ooit geld durven op inzetten?

Tim zei

ik ben nummer 1
wannes kan nog niet komen, zit normaal nog in schotland


P zei

beste vrienden,

ik ga niet meedoen,

ik vrees een beetje de jetlag,

mogelijks kom ik wel kijken,

groeten, Pascal


Koen zei

interlandverplichtingen, nog 1 weekje afwezig dus.


Willy zei

Ik geef forfait.


Guido zei

Pasjotter-verplichtingen en mogelijks ook daar slechts in de goal.

Nog altijd 2 dus.


Davy Develer zei

3 en de ploeg is: Aristote


Michaël zei

ook interlandverplichtingen... een paar mannen met rokken en een doedelzak inmaken.


Nico zei

Voor interlands? Zo goed ben ik nu ook niet. Dus 5 :-)


Erwin zei

En ik ook nog niet aangezien ik woensdag terug naar de operatietafel mag. Waarschijnlijk tot volgende week.


Loeckxie zei

Niet aanwezig.