04 augustus 2013

Match vrijdag 9 augustus

Tegenstander: De Plaskesvrienden

Wie komt?
---


Soccerboys - Plaskesvrienden: 9 - 7

Soccerboys: Johan, Wannes, Nico, Michaël, Tim, Koen en Bruno(G)

Na amper 10 minuten spelen hadden de Plaskes al 2 mooie goals op hun naam staan. De eerste goal van de Soccerboys is met véél geluk en een helpende voet van Johan in de goal beland. Deze goal werd onmiddellijk gevolgd door 2 tegengoals van de Plaskes wat de stand na 25 minuten spelen op 1 – 4 bracht.
Na nog eens een kwartier spelen scoorde Johan tweemaal, de 4de goal was van Tim en ook Michaël zorgde dat de bal in de netten van de tegenstander vloog! De Plaskes haalden het zwaar geschut boven en brachten de score op die manier op 6 – 7. Tim zorgde voor de gelijkmaker.
Nico en Tim maakten er nog 8 – 7 van. In de laatste minuut zorgde Wannes voor een laatste goal dankzij een mooie voorzet van Koen. De eindstand was 9 – 7.

Feit van de dag 1: Iedereen was op tijd en de supportersbank was bijna overbevolkt!
Feit van de dag 2: De kantine is ingezeept met bruine zeep!
Feit van de dag 3: Guido had zijn bril niet op en zag bijgevolg zijn straat met 5 kaarten niet liggen!
Quote van de dag 1: Johan: “ ’t is gelijk een boer die zijn patatten uitstampt!”
Quote van de dag 2: Bruno en Johan in volle actie: “Wat is de dollarkoers?” => resultaat: de Soccerboys staan 0 – 2 achter.

Jasmina, verslaggeefster van dienst.

johan zei

2, mannekes wel een bemerking mijne familienaam is verkeerd geschreven het moet zijn CRIQUIELION wel belangrijk voor de papieren


P zei

Beste vrienden,

ik zal hoogstwaarschijnlijk niet op tijd ter plekke geraken, dus ik word niet de nummer 3,

ik kom eventueel wel nog langs om te supporteren of om de overwinning te vieren,

groeten, Pascal


Guido zei

Reserve 1


Wannes zei

ik kom meedoen 3


Tim zei

ik ben dus nummer 4


Bruno zei

Ha, pardon hé meneer CRIQUIELION.
Ik kom ook. En ik breng misschien een supporter mee.


Michaël zei

Nummer 6


Nico zei

op de valreep, 7


Erwin zei

Ik kom ook, ... om te supporteren.