23 februari 2013

Match vrijdag 1 maart

Onderling duel

Men zegge het voort! Omdat verschillende SB's naar Antwerpen afzakken of op reis zijn, zullen de Pasjotters mogen/moeten aanvullen. Wie komt (niet)? Graag snel reacties.

Nico zei

Ik niet want ik ben 1 van die Antwerpenaren


Anoniem zei

Didier zegt:
"Ik kom als er plaats is"!
Bye.


Tim zei

ik ben ook 1 van die Antwerpenaren dus nog altijd 1


Nico zei

Tim Van Wittenbergh zegt: "Ik zal aanwezig zijn, tot vrijdag groeten Tim"


Guido zei

3


Loeckxie zei

4


Michaël zei

ik kom ook niet... 4


Nico zei

Stefan zegt: "Ik kom de vrijdag ook spelen. Nog veel spelers nodig? Anders vraag ik eens rond bij de Pasjotters, maar moet ik wel best weten hoeveel ik er nog moet zoeken." Kevin komt ook dus momenteel zijn er al 6. Laten we nog even wachten op de rest van de Soccerboys alvorens nog Pasjotters op te trommelen.


Koen zei

Ik kom niet. Bijna genezen, maar vrijdag is t eetfestijn van piet konijn ( crèche kindjes)


Michaël zei

Wat konijn met pruimen en je bent er zo bovenop (de pot).


johan zei

ik kan niet!


Anoniem zei

Goede vrienden,

ik geraak niet tijdig in Herne vanavond,

groeten, Pascal


Erwin zei

Sorry mannen, ik zal er niet geraken. Rugproblemen dochter, vanavond laat nog afspraak met osteopaat.