20 februari 2013

Match vrijdag 22 februari

Tegenstander : Jonge Doeljagers Viane

Wie komt (niet)? Opperste concentratie zal nodig zijn, de laatste keer gingen we met één goal minder de boot in.
- - -
Soccerboys - Jonge Doeljagers Viane : 6 - 8

Tim (G), Pascal, Davy, Michael, Wannes, Erwin, Nico

In de aanvangsfase gaf Pascal Nico de openingsgoal op een serveerblaadje maar Nico verkoos het doelhout boven een goal. De JDV dachter er anders over en liepen onmiddellijk 0-2 uit. Pascal milderde via een "tipperken". De JDV bleven hoog spelen, met succes, 1-5 na 30 minuten waarna de SB's hun beste 10 minuten van de wedstrijd speelden en het scorebord terug in evenwicht brachten. En toen de JDV opnieuw voorkwamen met 5-6, prikten de SB's opnieuw onmiddellijk tegen. 6-6 met nog 8 minuten te gaan. In een spannend en soms bitsig slot scoorden de JDV nog twee maal en behaalden zo een verdiende overwinning.

Davy Develer zei

Normaal ben ik vrijdagmorgen terug van skivakantie dus ik kan aanwezig zijn.


Koen zei

4


Michaël zei

5


Wannes zei

lucky 7!!


Koen zei

ik sta mijn plaats met spijt af. ben ziek (overnomen van de kindjes , die ook beiden terug ziek zijn), zo blijft het in de familie


P zei

Als er dus nog een plaatsje vrij is, ben ik graag van de partij, alvast tot straks, Pascal