23 december 2012

Match vrijdag 28 december

Onderling duel

Met z'n allen op post om het kalenderjaar af te sluiten!!
Wie zal er (niet) zijn?

Nico zei

Ik heb in de vooravond met enkele maten, makkers,... afgesproken. Ik doe mijn best om er tijdig te geraken.


Michaël zei

Tja, 28 september;)
Ik zal er zijn op 28 december.


Anoniem zei

Ik zal er ook zijn!
Bye.
Didier.
Prettige feesten voor iedereen.


Willy zei

Nr. vier is hier. Beste eindejaars- en nieuwjaarswensen aan al de soccerboys.


Jasmina zei

Ik kom graag de bordjes nog eens draaien, voor de laatste keer dit jaar :-)


Guido zei

zal er zijn wellicht, gezien de Pasjotters ook spelen. Of ik ga meespelen valt nog af te wachten; heb momenteel buikgriepje...


johan zei

ik pas nog met mijne enkel!


Tim zei

ik kom ook,ben nummer 4 die zeker gaat spelen.


Erwin zei

De griep heeft mij goed te pakken, dus ik zal er vanavond NIET zijn.
Alvast een goed eindejaar en een fantastisch 2013 gewenst.
Tot volgend jaar.


Wannes zei

ik en het broeken komen ook