15 december 2012

Match vrijdag 21 december

Tegenstander: Veteranen Herne

De Plaskes hebben forfait gegeven maar zullen meer dan waardig vervangen worden door de veteranen van Herne. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - Veteranen Herne :  9 - 4

Tim (G), Koen, Michael, Erwin, Wannes, Nico, Stefan

De tegenstander was blijkbaar vergeten dat zaalvoetbal maar met 5 spelers gespeeld wordt want ze traden aan met een volwaardig elftal. De openingsgoal namen de Veteranen voor hun rekening en tot op een half uur was er wel degelijk van een wedstrijd sprake 3-2. Maar toen de SB's plots vier maal snel na mekaar konden scoren was het pleit beslecht.

Quote van de dag: Nico tegen Koen die op de middenlijn net op de grond gevallen was waarop de tegenstander counterde: "Koen terugkomen!!!"
Feit van de dag: Koen bleef plichtsbewust braaf op het plein, het was ooit anders ... :-)

Tim zei

due


Koen zei

Tres


Michaël zei

Quattro... stagioni: avvio del'invernale - 21/12


Michaël zei

Veter en An;)?


Anoniem zei

De veteraan van bijna 45 jaar, staat tot jullie dienst in geval van nood om tegen de andere veteranen te spelen!

Didier :) :p :D


Wannes zei

Numéro cinco penso


Anoniem zei

Indien je nog speler tekort hebt, mag je me altijd sms sturen Nico.
Groetjes,
Stefan


Davy Develer zei

Ik kan niet! Ben geblesseerd.


johan zei

ik maak in 2013 mijn rentree!!!


Stefan zei

Ik had reeds anoniem bericht gepost vanochtend (verschijnt niet wegens anoniem en wachtend op goedkeuring) maar Nico stuurde sms dat hij me verwacht vanavond. 7 dus zeker? ;-)


Tim zei

stefan is nr 7