29 september 2012

Match vrijdag 5 oktober

Onderling duel

Allen op post voor een onderling duel temeer er de week nadien, omwille van de verkiezingen, niet kan worden gespeeld en dus gerust kan worden.
Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 5 - 4

Blauw: Tim (G), Nico, Johan, Pascal, Michael, Willy
Wit: Bruno (G), Christophe, Stefaan V, Stefaan, Wim, Davy

Gelet op het grote aantal bevriende Pasjotters die zich aanmelden werd het bijn een wedstrijd SB's-Pasjotters. De voorzitter van de SB's, net terug van één af ander warm apenland, liet zich verleiden door de Pasjotters en sloot bij hen aan. In een wedstrijd waarin veel floddergoalen vielen, bleef het tot op het eind spannend.

Feit van de dag: Nadat Davy via een penalty kon scoren, wees Willy het verstrooide scorebordmeisje terecht op haar plicht. Hoe zit dat weer van die oude bok en dat groen blaadje? :-)

Jasmina zei

Ik kom graag nog eens aan de bordjes van het scorebord draaien. :)


Loeckxie zei

Nummer 1 :)


Koen zei

ik zal er zijn


Nico zei

Tot hier kan ik nog tellen: 3


Wannes zei

ik kan ni meespele ma kzal wel kome kijke


Tim zei

ik kan ni komen kijken maar wel spelen => 4


Michaël zei

Ik zit in Nederland en probeer op tijd te komen.


Bruno zei

Ik kom ook :)


johan zei

nr 6 denk ik!


Nico zei

Volgens mij ben je 6,5 of 7.
Blijven proberen :-)


Erwin zei

Ik speel nog niet, maar kom anders wel eens af als het doorgaat.


andy zei

ik kan terug niet


Willy zei

ik kom ook. sorry voor de late reactie.


Anoniem zei

Ik sla het aanbod van Nico, waarvoor dank, niet af en kom af. Ik zal er dus zijn vanavond. Grtz, Stefan


Stefan Vranckx zei

Bedankt voor de sms Nico. Ik kom af vanavond. Tot straks, Stefan Vranckx


Guido zei

Ik kan er niet bij zijn, nog altijd geblesseerd.


Davy Develer zei

Ik kom voor de verandering ook nog eens af. Dus ik ben...euhm...10 en als Michael komt 11.