14 oktober 2011

Match vrijdag 21 oktober

Tegenstander : De Pasjotters

Met dank aan Di Rupo dat we volgend weekend niet moeten gaan stemmen, anders hadden we de zaal voor de derde keer op rij niet kunnen gebruiken. Alle gekheid op een (vlinder)stokje, wie zal er (niet) zijn voor de wedstrijd tegen onze bevriende club? We zullen na de wedstrijd samen verbroederen rond de pokertafel.
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 3 -1

Tim (G), Johan, Andy, Wannes, Jan, Nico

Aanvankelijk was het een gesloten wedstrijd met amper doelkansen langs beide zijden van het veld. De SB's begonnen meer en meer aan te dringen maar de debuterende doelman van de Pasjotters hield de netten schoon, zelfs bij twee caramboles wou de bal maar niet in de goal. Na meer dan een half uur veegden de SB's de brilscore weg maar vrij snel konden de Pasjotters tegenprikken. Zoals zo vaak kwamen de SB's er op het einde fysiek door, zo konden ze nog een aantal keer het doelhout (of doelaluminium) raken en alsnog tweemaal scoren.

Nico zei

Zowel voor de wedstrijd als voor de verlenging op de verdieping tekenen de wittekes present


Michaël zei

Ik ga enkel voor de verlenging.


Davy Develer zei

Ik zal er zijn. Ik speel met de Pasjotters mee tenzij de soccerboys niet met genoeg zijn.


Koen zei

ik heb vrijdag plaskesverplichtingen en zal er dus niet zijn....


Wannes zei

jan en wannes present ! lets kick some *** !


Erwin zei

Ik heb vrijdagavond werkverplichtingen en zal er dus ook niet zijn.


johan zei

nr 5 vijf voor soccerboys, andy komt normaal ook dus 6