22 oktober 2011

Match vrijdag 28 oktober

Onderling duel

Wie komt (niet) voor de Halloweenwedstrijd en welke ploeg zal met een pompoen huiswaarts keren?

- - -
Onderling duel : 5 - 5

Blauw: Didier (G), Davy, Nico (SB), Erwin, Wannes, Ken
Wit: Tim (G), Johan, Willy, Andy, Nico (P), Stefaan

Wit liep vrij snel 0-2 uit maar eenmaal blauw bijgebeend was tot 2-2 werd het een gelijkopgaande wedstrijd en door het gelijkspel waren er noch winnaars noch verliezers.
Feit van de dag: Johan moest na goed 40 mintuen de grote zaal inruilen voor het kleinste lokaaltje van de sporthal, dat hij blijkbaar zo graag zag dat we hem niet meer terugzagen ;-)

Nico zei

Spook 36 zal er zijn. Boooeh!!!


Koen zei

spook 23 moet nog 1 keer de plaskes depanneren en komt dus niet. Bart heeft gevraagd of de soccerboys op 04/11 de plaskes partij willen geven (plaskes zijn dat weekend vrij)


Michaël zei

Ook dit spook zal blinken in zijn onzichtbaarheid.


Nico zei

Andy is een ploeg aan het regelen voor 4/11. Indien dat niet lukt, kunnen de Plaskes opgeroepen worden.


Tim zei

ik zal er ook zijn om mijn spoken eens te ontbinden.


Erwin zei

Normaal gezien kan ik komen anders kom ik als spook........


andy zei

ik kom ook


johan zei

ik wil ook komen maar we zijn maar 5 andy heeft mij laten weten dat hij ziek is en forfait geeft voor deze avond.

Andy heeft bevestigd dat 4/11 zijn ploeg kan komen!!!

wordt er geshot met 5???
eerlijk gezegd met 6 is nog te weinig voor mij


andy zei

vanmiddag voelde ik me echt slecht maar het gaat nu al veel beter.ik ga proberen te komen voetballen.