01 augustus 2011

Match vrijdag 5 augustus

Tegenstander: De Pasjotters

Wie komt (niet) de eerste wedstrijd bijwonen? Na de wedstrijd zal de poker eindelijk nog eens bovengehaald worden.
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 14 - 7

Tim (G), Willy, Koen, Erwin, Bart, Nico

Door een serieuze inspanning van Davy, werd alsnog een volwaardige ploeg Pasjotters verzameld, waarvoor dank. Ingevolge een matige start stonden de SB's snel op een 0-2 achterstand. Stelselmatig kwamen de SB's meer in het spel en met een prachitg kopbaldoelpunt van Koen kwamen de SB's 3-2 voor. Deze voorsprong werd stelselmatig uitgebouwd en bij de rust stond het al 8-4. Na de rust liepen de SB's rustig uit tot 13-5 waarna beide teams nog elk twee keer konden scoren.

Feit 1 van de dag: Het nadeel van de SB's van vorige week, zijnde met een wisselman minder kunnen spelen, was voor deze wedstrijd het nadeel voor de Pasjotters.
Feit 2 van de dag : De mannen werden tijdens de poker door de twee supportersvrouwen onder tafel gespeeld!

Nico zei

één


Tim zei

twee


Michaël zei

drie


Koen zei

vier, hoedje van, hoedje van...


Michaël zei

vier kleine visjes gingen naar de zee
't is goed zei de moeder, maar ik ga niet mee
ik blijf liever in de vieze, vuile sloot,
want in de zee daar zitten haaien en die bijten je
BLUB BLUB BLUBBLUBBLUBBLUBBLUB BLUB BLUB BLUBBLUBBLUBBLUBBLUB...
drie kleine visjes...
(ik kan dus niet komen)


johan zei

ik kan niet komen, BBQ verplichtingen


Nico zei

Davy en Bart komen ook. 'k zal morgen nog es rondhoren


Erwin zei

erwin komt ook


Davy Develer zei

Inderdaad ik kom en Stefan van de Pasjotters komt ook om toch wat meer spelers te hebben dan 6!


Davy Develer zei

Ik heb er nog ene. Christophe van de Pasjotters komt ook. Das dan 8 als ik mij niet mis tel.


Davy Develer zei

nummer negen komt ook. Ken van de pasjotters.


Davy Develer zei

nummer 10: Stefan nr 2 van de pasjotters


Bruno zei

Boek mij maar al voor de 26ste :) En ik breng ook nog een oude bekende mee: Ugi, de Serviër die eeuwige roem verdiende omwille van zijn 'magic move'...
Maar eerst nog efkes op verlof in Italië :-) Om wat te 'acclimatiseren' :-D


Davy Develer zei

Bruno, we zouden wel willen he maar ik denk en ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat we dan niet gaan spelen aangezien we waarschijnlijk meedoen aan veteranentornooi de zaterdag erop. Tenzij we u daar mogen boeken?